Återbesök

Det var nog år och dag sedan jag bloggade sist...tappade lusten helt och hade inget att skriva om. Jag har fortfarande inget viktigare att skriva om än mitt liv, men det är det viktigaste jag har!

Det är ett ypperligt tillfälle att börja blogga igen. I skrivande stund lagar jag mat, pratar blommor med mamma, försöker bränna en blandskiva till min syster samt borde ta ur handduken ur håret men turbanen får nog sitta där den sitter tills det lugnar ner sig.  Och så bestämde jag mig visst plötsligt för att börja blogga (wonderful!) men det är för din skull Sara!

Okej, nu till den största nyheten. Jag jobbar igen, lagerarbete igen (åh herregud) men nu får jag åtminstone stå på en truck hela dagarna. Vilket iofs är väldigt drygt åt fötterna det också men inte lika drygt som att gå 8 timmar om dagen. Hittills går det ganska bra. 10 veckors jobb så hela långa härliga sommaren kommer gå åt men jag slutar ju iofs 3 varje dag utom fredagar då jag slutar 2:D (att jag måste gå upp 4 för att komma till jobbet 6 talar vi tyst om)

*diggar Katie Melua*

Oj där vart 66% av maten klar medans resterande 33% inte är i närheten...vaddå matplanering!

Rackarnas där hittade jag räkningar att betala också o.O

Sen jag sist bloggade (som jag inte kommer ihåg när det var) har jag för det mesta sysselsatt mig med att spela World of Warcraft. Ca 14 timmar om dan (ja jag skryter!) men nu med jobbet är det bara 3 timmar, förstå vilken skillnad!  Hade en episod där jag testade Maskinförarutbildningen men insåg på en gång att det inte var något för mig. Att köra maskin kanske jag skulle kunna trivas med men allt runtomkring, arbetsmiljö, planera grävning, göra ritningar, utstå fördomsfulla medelålders män... Nej tack.

Med all den speltiden tycker man att jag borde ha kommit till maxlvl på WoW men nej då. 68 av 70 möjliga. Hur som helst, största behållningen av WoW är alla vänner jag fått. Både svenska och irländska/walesiska. Jag är btw grymt svag för irländska, skotska, brittiska och waleiska och efter att ha pratat med dom är jag såld på mina nya vänner:D Fun fact. 90% av de jag räknar som vänner och inte bara spelbekanta är killar. Jag har mycket svårare att upprätthålla en relation med tjejer. En tjej har jag men resten killar. Procenten är bara min uppfattning:P Jag har funderat varför. Ibland tror jag på teorin att killar och tjejer inte kan vara kompisar. Men plötsligt har jag bevisat mig själv fel. Fast när vi alla samlas är det inte mycket vänskapssnack. Då ska alla moraltanter hålla sig långt borta=D

Förrförra veckoslutet var jag på två skolavslutningar och en student =D Tre tårtor på två dagar. Det var så gott! I helgen var jag på bröllop. Underbart mysigt och jag måste erkänna att jag blev tårögd i kyrkan. Dom var ju så fina! På fredag är det midsommarafton och planerna har inte spikats ens. Det var först igår det kom nån ide till vad man ska göra.

Vad sjutton lägger man för musik till sin äldre syster (vi säger inte hur mycket äldre ;)) på en skiva till hennes midsommarfirande. Jag har verkligen inte alls koll på hur man blandar musik!

Chokladboll ;)

Fiskan verkar inte klar men det också vara jag som är inkompetent på att laga fisk.

Nu får det räcka:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback