Återbesök 2 (det tar sig)

Lika mycket att göra idag också.

Äter och blandar musik med samma hand, lite spaghetti känsla över allt.

Jobbade övertid idag, det kändes jobbigare men tiden gick snabbare än jag trodde. Shoppade järnet i personalbutiken idag igen. Gilla!

Midsommarplanerna framskrider sakta medans tiden framskrider mycket snabbare.

Igår låg internet nere för oss, chockartat men jag löste det genom att se på Supernatural, 2 första avsnitten. Jag säger då det, jävla tur för mig att pv satt brevid mig så jag hade nån som kunde skydda mig, så jävla läbbigt! Men serien var bra i övrigt. Förutom när jag skrek eller hoppade högt och skrämde vettet ur pv.

Åh den som fick spela eller se på serie just nu.

Nej inget mer kreativt ikväll.

Kommentarer
Postat av: Sara

Yeay! I do the happydance now ;) Ja inte för din brist på internet.. Nej du är ju tillbaka..Woho! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback