Trööött

Okaaj, nu undrar ni säkert vad lilla jag gör uppe vid den här tiden. Det är för att det var någon idiot (jag) som ställde klockan igår så att nån stackare (jag) kunde gå upp okristligt tidigt och gå till jobbet och ha kul (tråkigt). Så nu sitter jag och tvingar i mig lite frukost för jag vet hur hungrig jag kommer bli innan frukosten på jobbet. För tillfället har vi minimalt att göra vilket faktist tvingar oss att sitta och stirra tomt framför oss, jag finner det mycket tråkigt. Jag vill ha lagomt att göra. Arbete hela tiden men inte så mycket att man inte kan ta lite längre rast om man tycker man behöver det.

Sambon har semester så nu ska han börja med att städa lägenheten under dagen. Vilket gör att jag känner mig usel, för jag städar inte så ofta lägenheten medans jag är hemma hela dagarna. Han bra människa, jag dålig.

Igår var vi hem till hans föräldrar då hela tjocka släkten kom och hälsade på. Tjocka och tjocka, den enda som är tjock där är jag. Alla är så jäkla smala och sportiga så självkänslan lätt får sig en knäck. Han syster till exempel är så spettig och ser dessutom cool ut att jag krymper ihop till en lite fjutt, en tjock fjutt. Det vore ju lättare om man inte blev hungrig att gå ner i vikt men min kropp kräver mat med jämna, korta mellanrum annars förvandlas den först till ett smärtsamt hål i magen och sen rasar blodsockret och jag blir supergrinig. Grinigare än vad jag är i vanliga fall.
Det kan bli några huvuden avbitna på vägen hem från jobbet och sambon får verkligen passa sig vissa dagar om jag inte lyckats laga mat tills han kommer hem. Hur klarar sig folk utan mat!

Själva jobbet går väl bra, ska bli skönt nästa vecka när de sista ordinarie går på semester och det blir mest sommarjobbare kvar, vi är inte lika griniga eller håller koll på varandra med hökögon. Vi hjälps åt dessutom, något inga ordinarie på de flesta jobb inte klarar verkar det som.

Jag spelar ju WoW fortfarande, inte lika intensivt då jag måste gå och lägga mig vid 9 på kvällarna men jag hoppas att det blir bättre när jag jobbat klart. Om jag inte lyckas snubbla in på något annat jobb innan dess:S Har nog tröttnat lite på min lvl 69 paladin och kör hellre med shamanen, det är en skoj klass det! Längtar bara tills hon får lära sig använda mail så att jag inte dör lika fort vid sammandrabbning med 3 mobbs.

Till helgen blir det spelkväll med bekanta och sedan Harry Potter bio, yes!

Igår när vi körde genom stan såg jag en av sommarjobbarna stå och hänga med sina kompisar med en förmodad ölburk i handen. Inte undra på att han snarkar mot bordet varje rast:P

Ojsan, höll på att somna där. Nu är det dags att plocka undan frukosten, ta sin cykel in till stan och sedan bussen till jobbet. Ha det!

Kommentarer
Postat av: Shva

Nämen, du har ju börjat blogga igen! Jag slutade visst spana efter ett tag, när det blev så långt uppehåll. Men vad bra, då får jag något att läsa på jobbet utan jobb! ^^
Men du, nu kommer min andra sin'dorei levla förbi din! Bäst du aktar dig, så att han inte kommer och petar på dig! XD Jag börjar själv äntligen känna lust att spela med Lirilaia igen, har ju tre aktiva karaktärer då och tänkte se till att dela upp spelandet för att utnyttja deras Rested status på bästa sätt. Japp japp. Evandir är 37 förresten, Razin 23 och Lirilaia 49. Längtar också efter 40 med Evandir, så att han kan tåla lite mer stryk! Just nu har jag inte så bra armor, men den är banne mig snygg och matchande, har inte sett någon annan med nästan komplett Ghostwalker-set heller. XD Det var något arrogant höglevelfån som SKRATTADE åt min rustning förut, och undrade om jag ville ha hjälp. Knappast av en rysligt illa klädd snobb! Vilket jag inte sade, för jag är för diplomatisk av mig. Det är ju onödigt kom jag på efteråt, så händer något liknande igen kommer de lämna stället förbannade. XD Ärligt talat, jag är hellre snygg och har något lägre skydd. Det är en viktig del av spelglädjen, och den är den jag spelar för!
Hm, jag börjar känna mig lite rastlös redan, och det är sju timmar kvar. :O Jobbigt med 10-timmars nätterna.

2007-07-28 @ 22:16:15
Postat av: Shva

Vad fint det blev när bloggen tog bort alla mina styckeindelningar.... inte. :P

2007-07-28 @ 22:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback