Helgen slutt

Äntligen, höll jag på att säga men det skulle ha blivit grymt fel.

Fredagen spenderades med att jobba och spela kort med mamma min, lördagen med att slå gräs med lie och vänta på sambons mamma som skulle hämta oss. Hon kom ca 4 timmar senare, host tidsoptimist.

Sen blev det tårtkalas hos dom och kvällen avslutades med att dom jävla spindlarna dödade mig i WoW!

Vi var och storhandlade idag och lyckades klassiskt nog klämma in ett gräl också. Det var väldigt kallt och tiden bara gick så vi blev lite gnälliga men det rann ut i sanden sen. Dessutom, tänk er storpack med tacosås...Mmmm!

Jag har inga smarta reflektioner att ignorera att skriva om idag, så ni får nöja er med ett tråkigt inlägg.

Har just just upptäckt att våran lilla digitalkamera tar ganska fina filmer, kul upptäckt!

Har intressant eller dumt nog blivit allergisk mot den perfekta deon jag köpte i början av sommaren. Det är det störiga, har använt den hela sommaren och nu väljer eksemet att bryta ut. Hoppas att det går över och att det inte var deons fel.

Jag önskar att Shva bodde kvar på Gotland för jag vill dit igen. Så mysig stad. Önskar också att jag hade tagit bättre hand om de tillfällen då jag var där nere med gratis boende:D

I förra veckan köpte jag ett otroligt urläckert linne, gå-på-krogens-köttmarknad-linne kallar jag det för mig själv, det var superdyrt och användningsområdena är få men jag älskar det! Svart och diamanter, det kan inte bli bättre. Men det var ju dyrt och så kanske jag inte kommer använda det så ofta... våndas!

Ser ni nu hur mycket blaj ni får lyssna på?

Det finns så mycket spännande att göra i livet, ingen ide att inte våga för att det kan gå dåligt. Vad är det värsta, realistiskt sett, som kan hända? Nej du ser, inte så farligt. Lev livet!

Kommentarer
Postat av: Shva

Vi gillar att lyssna på ditt blaj ju! :D
Jag måste få se det där linnet, det låter spännande. Men what, riktiga diamanter kan du ju inte mena? o_O
Frågar du vad som är det värsta som kan hända? Vill du ha en hel uppsats eller? :P Nä, egentligen är det väl mest att man kan känna sig bortgjord om man gör något konstigt. Eller så dör man, det måste ju bara det värsta (eller kanske torterad av maffian? Eh vänta, realistiskt sade du visst). Men du har rätt, det är bättre att leva livet! Säger jag som inte vågar! XD

2007-07-29 @ 23:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback