WoW

10 dagars trial på WoW och plötsligt är jag förtjust i spelet igen.
Måste spela stenhårt de tio dagarna och sedan se om det kanske kanske är värt att köpa spelet också. Fast jag lär ju tröttna efter ett tag, det tar lång tid att hela sig, att levla, att få tag i sitt riddjur och få råd att köpa det också...hum

Nu snabbt in i duschen och snofsa till sig. Det vankas familjemiddag:) Hoppas det är gott för nu känner jag mig hungrig. Kanske borde äta något innan vi drar. Tar ju ett tag innan det blir mat trots allt.

Är det någon där ute som vet hur lång tid det tar för träning att ge resultat om man går från inget till 4 ggr i veckan?

Kommentarer
Postat av: Shva

*sätter igång nedladdningen av WoW*
Vad kör ni för ras? Och vad är du för level?

Jag tror att du kommer märka en liten skillnad efter ett par veckor. Stor skillnad blir det först efter två-tre månader. :)

Postat av: Shva

66%... ♥

2007-01-21 @ 20:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback