Vilken miss

Nu idag hade vi en ny instruktör på Corepasset samt att den förra också var med och gjorde vissa övningar för att den nya inte riktigt visste hur man gjorde. Det var en stor miss! Jag gilalde instruktören som höll i de två förra passen MYCKET MYCKET MYCKET bättre än den som hade idag och som är den som egentligen ska ha passen. Skit också. Jag har gillat alla ledare och varit så nöjd med allt. Så kommer den värdelösa ledaren och pajar hela passet. Tråkig, dålig uppvärmning, dålig på att visa och berätta om rörelserna, inge tydliga rörelser själv. Och dessutom, vem har hittat på att man ska stå i en ring runt instruktören, det är värdelöst på de här passen då man ska hoppa runt och röra sig jättemycket. Det går an på Body Pump då man står still på sin bräda och bara lyfter men här, Fan det suger verkligen!
Nu sjönk mitt humör drastiskt. Dålig instruktör och jobb imorron. Allt kan bara gå dåligt då. Jag hoppades att jag kommit ifrån de här trotsiga depressionerna men ikväll känner jag bara. NEEEJ jag vill inte jobba på det där jobbet som bara ger mig ont i fötterna, hälarna, knäna, vristen, sinnet överallt! Sen kommer den förnuftiga vuxna jävla skitrösten som säger "Det är ju faktist en månadslön vi snackar om. Och tänk så bra det skulle se ut i alfakassans register. Kanske din enda chans att få ihop till det antal jobbmånader som krävs för att få jobbaserad ersättning."
Varav resten av mig svarar med att krypa ihop i ett hörn (bildligt) och bara skaka på huvudet.

Sambon gymmar gärna med dig direkt efter hans jobb. Han kan nog vara på gymmet vid halv 6 eller så. Om inte du ska gå förbi hans jobb vid 5 då. han har ingen som helst aning om vad han heter på WoW men det kan tänkas vara något som Eldfray.....Vi är rätt så säkra på att det börjar på Eld... iaf o.O

Nu ska jag äta och hata att gå å lägga mig.

Kommentarer
Postat av: Shva

*pucklar på den nya instruktören åt dig*

2007-01-23 @ 22:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback