Vecka 3

Hej hå!

Efter en ansträngade vistelse som barnvakt är ju nu åter hemma och i farten.

Veckan bjuder på mycket jobb, en hel del träning och vissa moment av stress då jag ska hinna laga mat mellan jobbet och träningen.

Fick en påringning från mitt förra lagerjobb om jag ville jobba extra. Klart jag ville det och är nu uppbokad hela resterande vecka. Har ingen aning om det blir övertid dock, dom som är så många där borde klara sig själva men om jag blir inringd kanske dom har mycket att göra och det krävs övertid? Nåja, ska bli spännande att se hur det är att arbeta på det lagret. Att dom ringer in Mig måste ju betyda att jag var någorlunda duktig iaf. Jag som aldrig kände mig duktig kan behöva lite bekräftelse. Behövs alltid.

Ska fortsätta träna flera ggr. Träningen i lördags var ingenting för mig och verkligen inte för sambon som följde med. Om jag har dålig koordinationsförmåga så är ju han kille och således ännu sämre. Sen var det lite tråkigt också, som basic gympa liksom. Kändes inte så fräsht och ungt . Aerobic ikväll, få se om det går käpprätt åt helsike. Core imorron. Step Up på onsdag. Body Pump på torsdag. Sen är det bara att vila bort all träningsvärk *uff* Ja det var lite roligt, stackars sambon fick träningsvärk i rumpan av lördagens bravader. Jag märkte ingenting av det. Jag får nog ta i lite extra:)

Dagen i dag bjuder på lugn och ro och inga planer alls. Förutom att tvätta håret, skicka tillbaka lite kläder, spela spel, läsa bok och se på tv och laga mat:) Gud vad ska jag laga för mat!? Nu måste man ju ha matlåda med sig igen. Åh suck. Det är det tråkigaste. Men kanske att jobbet har bytt matleverantör och dom nya har lite vegetariska alternativ.

Tack och hej, veg.pastej!

Kommentarer
Postat av: Shva

Ah, vad bra med extrajobb! Då uppskattar de ju dig. :) Och pengaaaaaar.... ♥

Träning varje dag, oj vad duktig du är! Det påminner mig om att jag ska gymma idag också. Satte på väckarklockan faktiskt för att gå upp åtta så att jag hann få lite gjort... har jobbat en med Görans hemsida so far, lägger in bilder från deras senaste spelning och skrev resumé för några artiklar som jag bara fick lägga in en länk till. Inte så mycket kvar på deras sida nu faktiskt... den kanske kommer upp i slutet på månaden, om inte bandet segar sig för mycket själva med detaljerna de måste ge mig. ^^

Lycka till med allt i veckan! *tummen upp*
Hör av dig om du blir sugen på att läsa lite manga hos mig någon kväll. ;) Hittills har jag inget jobb schemalagt, bara mina privata sysselsättninga (som kommer fylla upp veckan nog så bra med jobb hehe).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback