Tvättar

Jag missade så klart tvätttiden med några minuter, trots att jag stirrade på klockan hela tiden. Men nu är kläderna i maskinen iaf och jag ska banne mig gå och posta en jobbansökan så den kommer iväg nån gång. Bara få det gjort! Och få lite frisk luft, det blir både varmt och instängt vid datorn o.O

Det är fortfarande på samma företag jag ska jobba, men på ett annat ställe. Alltså en tredje byggnad:)

Jag vet inte vad som kan tänkas komplettera en paladin och en warlock, men din priest blir säkert alldeles ypperlig. Nu vart jag osäker, tänk om sambon var en priest också...eller var det bara ovanligt många andra som spelade priest igår, hm... WoW är betydligt mindre befolkad idag i jämförelse med igår. Både bra och dåligt, fler monster att döda, fler monster att bli dödade av:p
Men jag har äntligen fått upp min Holy Light en rank så det blir lite mer effekt av den.

Jag ska antagligen spela större delen av dagen fram tills att jag ska på gympa vid 7...nej vänta, middagen då? Hm, kanske ska strunta i att laga något särskilt så kan vi äta typ korv i bröd och så får sambon köpa sig en matlåda...då kan jag spela mycket längre ^.^

Hoppas vi träffar på varandra snart. Jag ska försöka att inte vandra för långt bort från Goldshire, där sambon håller till och som är nästa anhalt efter startläget. Alltså, gymma och jobbansökningar...var det så noga när man kan spela WoW?

Jag ska fortsätta befinna mig i min nöjdfas har jag bestämt mig för. Jobba, äta, träna, tjäna pengar och nätshoppa:) Jag tänker bara på alla kläder jag kan köpa med lönen! Sen hälsa på mamma och spela WoW när det blir tid över. Tid för sambon då...tja, vi sover ju i samma säng iaf o.O

Måste gå så jag hinner tillbaka till tvätten också.

*srpinger*

Kommentarer
Postat av: Shva

Aha, samma jobb. Vilken tur för mitt ego. ;) Hoppas det blir bra där då, trots ryktena.

Nu har jag hunnit skicka iväg ett par ansökningar och laddat upp musiken på hemsidan. Gymmer kvar... tänkte ta det nu och spela sedan, men kanske ska göra tvärtom? Annars missar vi ju varann helt. Får kolla om du är inne! Eller vänta, jag vet inte vad du heter, så du får lov att kolla efter mig. :S

2007-01-22 @ 14:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback