Temperaturen

-10 grader!

Det ni, så kallt har det inte varit på länge!!

Lite seg dag idag. Sov till 10 (usch) och har inte ätit frukost än vid halv 12. Fortfarande ont i huvudet sen igår konstigt nog. Funderar på att ta en promenad för att känna av kylan innan den försvinner. Synd bara när det är så här kallt så kommer det inte snöa något tror jag. Har för mig att det måste vara runt nollan för att det ska göra det.

Dagens middag är iaf bestämd. Jag ska ha stekt lax (som jag varit sugen på jättelänge) och klyftpotatis. Till efterrätt ska det vara nybakad kladdkaka med varm hjortronsylt och grädde! Annars jädrar!

Just nu är jag inne i fasen "Det kommer inte märkas något alls på vare sig kropp eller hälsa att jag tränat 4 ggr i veckan ända fram till sommaren." Det är deprimerande. Men jag ska fortsätta så klart iaf men ändå, inget resultat alls. Usch.

Inte så skoj dag idag helt enkelt.

Går och borstar håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback