Sällskapsspel över internet

Efter flertalet omgångar med Yatzy och misslyckade försök med Finns i Sjön så lyckades jag äntligen slå mina motspelare i Hjärter.  Så nice!

Mindre nice, eller mer nice, är att jag råkade beställa en del kläder. Oops. Jag skulle ju inte handla något eftersom jag inte vet hur mycket bidrag det blir i fortsättningen. Men det var ju så billigt varje sak för sig...sen kan jag inte rå för att det blir många saker hemklickade då! Det intressantaste (och mest troligt att jag skickar tillbaka) jag köpte var ett par låga svarta skor med döskalletryck. Jag är ingen människa som kan bära upp döskallar! Vad tänkte jag på? Men dom var ju fina! Och jag vill testa om dom är sköna iaf...då ska jag försöka använda dom också!

Idag har jag haft svårt att sätta ihop bokstäverna ordentligt. Dom hoppar omkring i ordet PRECIS som dom vill. Rackarns.

Katie Melua är fortfarande otroligt bra. Stämmningsmusik verkligen. Även perfekt som bakgrundsmusik.

Goda nyheter är att min katt mår utmärkt igen. Försöker sabba det mesta i lägenheten medans vi sover så då är det som det ska va.

Oviktiga nyheter är att det inte finns något som helst intressant att se på på tv ikväll. Nåväl, ingen större miss.

En oviktig och rolig grej man kan köpa är en isgörare.... Sug på den. Det är alltså en stor maskin som gör isbitar...den är lika stor som en mikrovågsugn och kanske lite högre t.o.m. Med den gör man alltså isbitar...känns det inte en aning onödigt gott folk. Den tar mer plats, mer energi, mer material, mer allt. För vaddå...lite fryset vatten! Vad hände med isbitspåsar och kuber? Va! Är det seriöst någon privatperson som köper en sådan?

Kommentarer
Postat av: Anonym

I USA har ju nästan alla en ismaskin hemma ^^

2007-01-07 @ 19:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback