Nya dag igen

Mina muskler runt skulderblad är idag rätt så ömma, magen också men det känns inte lika mycket eftersom jag inte använder de musklerna så ofta.

Idag ska jag tvätta, tre uppsättningar med lakan samt våra kläder! Uj uj:S Får knöla varje maskin full och lita på att torkskåpen gör sitt sedan...vilket dom säkert inte gör : /

Frukosten idag bestod av fil och Kellogs Frosties smakar gott, dom väcker tigern i dig! *sjunger*
Ja en liten nostalgitripp alltså. Tur att dom finns kvar så man kan få uppleva den sockersöta känslan på morgonen:) Bäst smakar dom i mjölk när allt socker runnit av flingorna och blandats med mjölken så man får sockermjölk XD

Ikväll blir det träning igen (yes träningsnarkoman) men vi har inte riktigt bestämt vad för slags träning än. Endera Let´s Dance gympa eller Body Pump. Med tanke på hur löjligt dåliga vi var på koordinationen igår på Step Up:en lutar det åt Body Pump. Men det låter väldigt ansträngade iofs. Enligt min plan måste jag hitta minst två träningar jag gillar under veckan samt gilla Medelgympan på lördag. Det blir träning tre tillfällen under veckan och känner jag mig extremt trött en lördag så är det tillåtet att vila. Sen ska jag också dra ner på onyttigheterna. Helt klart får jag inte äta sånt under veckorna. På helgen är det okej men jag ska försöka att inte vräka i mig. Men inte ofta. Maten tänker jag fortsätta äta vad jag vill av. Jag anser att jag äter någorlunda okej mat, ska sluta äta innan jag blir proppmätt bara. Så ser min vårplanering ut under temat hälsa. Förhoppningsvis märks det skillnad redan i sommar på kondition, styrka och utseende.

Oh snart dags för tvättstugan...hur jag ska orka dra ner alla tunga tvättsäckar med mina axlar vet jag inte... Vi får se om jag kommer upp från tvättstugan XD

Kommentarer
Postat av: Shva

Vårplaneringen låter riktigt lovande! *tummen upp*

Min sådan är att gymma 3 dagar i veckan, samt promenera till gymmet och ner på stan till bussen efteråt. De dagar jag inte gymmar ska jag promenera minst en halvtimme, gärna ner till stan om jag har något ärende, förutom om jag jobbat hela dagen på ÖoB och är trött.

Lycka till till oss båda! ^^
Nu ska jag ta dagens promenad ned på stan, till arbetsförmedlingen närmare bestämt. Fattar inte hur jag ska fylla i en fråga på en blankett, och fick inte det informationsblad som skulle följa med från alfakassan. De kräver tydligen original-arbetsgivarintyg också, så det beställde jag ett från ÖoB i Visby (fick bara en kopia från dem förut). Sedan blir det till att skicka in en hög med nya papper inkl första kassakortet på måndag (om jag fått arbetgivarintyget då).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback