Morron...eller nått

Det supergoda humöret är borta och kvar är bara trötthet och vill intehet.

Jag ska försöka ta mig med buss till jobbet, inte det lättaste. Får hoppas att jag inte kommer allt för sent iaf. Det

En kopp rött te från Gotland och några smörgåsar (kavring med kräftost) får bli min frukost och så hoppas vi att det är gott nog att hålla mig till fikat och lunchen.

Jag har packat ryggsäcken med de kläder jag ska ha på mig sen i eftermiddag, hoppas jag hinner byta om och att byxorna inte är för katthåriga och att pojkvännen hinner kopiera alla papper åt mig. Suck så mycket att fundera på.

Har vaknat till vid 2 och 3  inatt och kunnat somna om lycklig. Sen ringde klockan vid 5 och jag satt mig yrvaket upp i sängen. Plötsligt fick jag infallet att jag nog hade drömt att klockan ringde och att jag nog fick somna om igen. Så jag tittar på klockan och blir grymt besviken när jag inser att den faktist står på några minuter över fem och att det inte finns något kvar att göra än att stiga upp. Urkburk! Gud vad jag är avundsjuk på sambon som låg kvar och snusade tungt. Jag vill också ligga där och mysa! Fan ta nån!

Frukost och mackbredning.

Kommentarer
Postat av: Shva

Ojoj... hoppas du överlevt dagen. :X

2007-01-25 @ 18:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback