Morron

För god är den då inte.

Urgburg!

Sitter man här igen då, håret på ändå och frukosten i tvingad. Min mage mår inte bra av att äta flingor. Inte så här tidigt iaf. Jag trodde det var fil bara men flingor och mjölk är också ansträngande åt den.

Om 20 min ska jag iväg på jobb. Jag hoppas att dom har så dålig arbetsmoral som jag har hört för då har jag en bra anledning att tacka nej till jobb. Annars har jag haft svårt att komma på "giltiga" anledningar att tacka nej. Förresten, hur ska jag nånsin kuna tacka nej till job som företaget ringer om, jag lär ju aldrig jobba och vad ska jag då säga. "Nej orkar inte..."

Men jag orkar inte.

Sambon ligger och sussar sött i min säng, han är då ett bra stöd att ha. Vet inte vad jag skulle ta mig till utan honom. Jag trivs så bra med honom. Även om vi ibland går varandra på nerverna *vissel*

Så där, äntligen var flingorna slut...nu borde jag egentligen äta smörgås men det tror jag inte min mage orkar med. Då får den lov att hålla sig till fikat vid 9. Måste komma ihåg att göra i ordning en smörgås till fikat bara o.o

Jag tycker fortfarande instruktören var megadålig och hoppas att kvällens instruktör kan muntra upp mig en aning. Jag vill ju fortfarande träna 4 ggr i veckan men helst inte med den där instruktören. Jag får konspirera lite....

-17 grader. Något kallt o.O

Kommentarer
Postat av: Shva

Det blev varmare på dagen i alla fall! 15 minus och lägre är faktiskt lite jobbigt, det svider i huden. Men lite kyla tål jag för den härliga snön! ^^

Du får berätta hur det gick på jobbet, om det blev så illa.

Jag har fått jobb imorgon... de ringde alldeles precis. Sju till halv fem, det blir bra det. Jag får avsluta AO tidigare ikväll än planerat så att jag får sova.

*Achtung christmas, achtung weinacht, achtung liebe, achtung achtung* (sjunger med i mysko musikvideo)

Nu ska jag träffa en av mammas bekanta som ville ha hjälp med sin hemsida också. Hon var i Falun idag, så vi klämde in en träff mellan hennes föredrag och mitt gymmande. Jag blir dock sen 15 min, hoppas Sverker inte tar illa upp! Många saker blev det att hinna med idag. :) Har påbörjat min samling med Tradera-uppläggningar också, äntligen. Drygt hälften kvar. Ska försöka hinna med dem innan helgen, tillsammans med jobbsökningarna som är kvar! Sen ska jag slappa och WoW:a hela helgen. Ah, ser fram emot det! Men hinner jag inte klart innan blir det mindre ledighet, för jag ska då göra grejerna. *uppe i varv*

2007-01-24 @ 16:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback