Läggdags

Lax till middag idag också, dock hemma hos svärföräldrarna så den var helt annorlunda.

Kände mig lite utpekad när dom ville ha reda på hur det går för mig i jobbsökande och kanske jag borde fundera på en högskola? Jag har ingen aning om nånting och trivs ganska bra med mitt liv så här, hankandes fram på diverse jobb med längre perioder emellan:) Jag är i ett nöjdfas just nu så jag borde inte låta någon påverka mig. Nåväl, efter lite datasupport spelade vi NationalEncyklopedi-spelet. Det var suspekta frågor ibland, och så kom det ibland jättelätta men oftast var dom supersvåra och ledtråden till hjälpte sällan. Bara för att skryta så känner jag mig enormt omtyckt av sambons mormor:D:D:D

Det var snorkallt ute, okej bara -7--8 men det kändes grymt kallt utan långkalsonger och tjockare halsduk. Ruggigt! Skönt att sitta i tights och min nya mjuka mummiga fleecetröja med megastorkrage *tycka om* nu.

Imorgon är det nya tag med aerobics och tvättning. Fast först ska jag spela Rhapsody: A musical Adventure som jag nästan glömt bort. Men nu står datorn inkopplad på tv igen och det är lättare att komma igång.

Nu måste jag lämna datorn, borsta tänderna och krypa i säng och bli seriöst pussad på^.^

Kommentarer
Postat av: Shva

En nöjdfas, härligt ord. ^^

2007-01-22 @ 10:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback