Grattis på 1 årsdagen

Tack vare att Girlyns blogg fyllde år idag råkade jag uppmärksamma att även min egen blogg fyller exakt 1 år även om det första inlägget inte kom förrän 2 dagar senare. Men den föddes idag för 1 år sedan.

Fanfarer, hurrarop och konfetti!

Jag kör väl också med lite statistik då:

  • Inlägg: 210
  • Kommentarer: 300 
  • Bilder: 5
  • Totalt antal sidvisningar: 3019
  • Totalt antal unika IP-adresser: 383

  • Det var inte mycket det.
    Jag har haft långa down-perioder men också lyckats ta mig in på Mest Aktiva-listan. Mig veterligen har jag bara två läsare, något deprimerande antal, men vilka bra läsare det är!


    Kommentarer
    Postat av: Sara

    Grattis bloggen :P

    Postat av: Shva

    Grattis på 1-årsdagen! :D

    2007-01-09 @ 23:33:37
    URL: http://shva.deviantart.com

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback