Godmorgon

Godmorgon och välkommen till Internet Explorer 7.0 och Msn Messenger 8.0

Idag dagas en ny era inom surfningen. Äntligen slipper folk hålla reda på flera IE fönster samtidigt, nu måste dom hålla reda på flera flikar samtidigt:p

Hm, nej men vad jag har sett hittills (och jag har tvingat mig själv att vara positiv) så börjar det bra med nya IE 7.0. Jag måste bara komma på knapptryckningen som bläddrar mellan de olika flikarna så är jag nöjd.

Och ja just det. Det måste gå att få bort den förbannaden Yahoo! Search som nån jävel installerat åt mig. Det går inte i Lägg till/Ta bort program men på något sätt ska jag få bort den!



Idag ska jag åka förbi systeryster och kolla lite på deras dator. Vet inte om det är något jag kan göra men ändå. Sen ska jag vidare till mamma och hälsa på henne samt lämna katterna där. Dom verkar lite rastlösa här. Fast det är egentligen för kallt för att dom ska vilja gå ut. Dom stannar i dörröppningen, står där jättelänge så man hinner förfrysa nån tå och sen vänder dom och går in igen. Nöjda.

Hm, kanske ska diska undan lite innan bussen går....det vore trevligt...

Men fy dig Shva, varför ska du levla ikapp mig på en gång. Det är ju fusk (på något sätt) då jag inte kommer hinna spela nått alls innan fredag!  Jag kommer så köpa FFXII innan dig! Men oroa dig inte, du kan köpa det ett år efter mig och ändå klara det före mig. Jag är så patetiskt dålig på att spela klart spel :(
Conan är väldigt spännande ja. Jag läste ut 24 igår, dom tar sig framåt i storyn verkligen. På monsterjägarbilden ser det nästan ut som att vi håller handen:) Jag ska meddela sambon din fråga, det går säkert bra. Jag redigerade din kommentar lite. Gillar inte att namn publiceras här. Inte alls.

Fasen snart kommer jag inte hinna diska!!!

Oj så synd...

Kommentarer
Postat av: Shva

Ah förlåt, jag ska säga S hädanefter. :)

Du behöver inte oroa dig om jag går förbi i level, du är ändå mäktigare haha! Av någon anledning slutar det ofta med att jag spelar solo men priest är verkligen sämsta klassen för det. Men man blir uppskattad i de större teamen så småningom, då är det livsviktigt med en bra healer! Om tio levels till eller så. :P

Ja, jag lade märke till att det ser ut som att vi håller varann i handen. Gulligt. ^^

Oo, de tar sig framåt mer i Conan storyn alltså! Det har börjat hända en hel del grejer med Ligan i de senaste böckerna jag läst (tom 19). Spännande!

Jag kommer inte hinna spela mycket idag men imorgon är jag (antagligen) ledig och kommer levla en massa igen, hihi. Men det blir bra, för då kan vi team tillsammans på fredag utan att du behöver känna att jag är en tyngd som drar ner dig. Och så kan vi snabbt levla upp dig istället (du står och pucklar på och jag helar, det blir nog mycket effetivare för oss båda än att soloa).

Nu ska jag käka frukost snart (har skjutit upp det för att äta närmare jobbet så att jag inte hinner bli jättehungrig innan lunch). So long!

2007-01-23 @ 10:41:06
Postat av: Shva

Just ja, glömde kommentera IE7. Jag har inte brytt mig om att ladda ned den eftersom jag använder Firefox. Vad jag har hört har de i princip bara kopierat alla nya saker därifrån (som flikar). :) Du får utvärdera om det känns vettigt eller inte!

2007-01-23 @ 10:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback