Gäsp!!!

Huvva.

Exakt lika seg idag också. Bläää

Vi var uppe sent och såg på Ninth Gate med Johnny Depp. Tyvärr lyckades vi båda slumra bort slutet så jag har ingen aning om vad filmen egentligen handlade om. Måste rota upp det på nätet. Ah detta pålitliga nät!

Snön ligger kvar än men jag har inga linser i så jag har ingen aning om temperaturen idag.

Idag ska vi hälsa på sambons föräldrar och han kanske skulle åka lite skidor med sin pappa.Galningen ska ju ställa upp i Vasaloppet!

Själv ska jag bara ta det lugnt och samla mig inför veckans träningsmaraton:D  All min träning måste ge effekt någon gång!

Vad glad jag är att jag inte har ett jobb just nu, då skulle jag antagligen gå runt med en lätt ångest i magen för att det är söndag. Och ansträningen att åka bort idag skulle vara mycket mycket värre för då skulle jag samtidigt veta att när jag kommer hem är det direkt i säng som gäller för annars. Och så skulle jag inte kunna njuta av middag och annat.. Det är så jobbigt. Det enda sättet för mig att överleva ett jobb är att veta att om x antal månader är det slut. Att ha en fast tillsvidare anställning skule plåga mig enormt. Men nån gång ska jag hitta jobbet som jag klarar av det med. Ett av de jobb jag sökte igår är jag sugen på på riktigt också. Synd bara att det är oregelbundna arbetstider och att gympan kanske blir lidande av det. Jag skulle verkligen verkligen vilja ha en bil. Suck. Något litet som inte drar så mycket bensin och inte är så dyr i inköp. Men som samtidigt är lite hållbar också. Vill inte ha en urgammal bil bara för att. Då skulle det antagligen vara mycket lättare att åka till jobbet och hinna hem till träning eller annat man vill hem till. Mot att vara fast vid bussarnas tider som ytterst sällan passar en. Tidsåtgången att åka buss mot bil är ju skrattretande. Men samtidigt ska bilar lagas och tankas och lagas och usch... Jag vill ha gångavstånd till mitt jobb!

Men jisses vad jag babblade om det där! Helt onödigt babbel. Vart så nervös om jag skulle ha jobbat imorron så:p

Dags för lite frukost, linser och ett välbehövligt toalettbesök.

Kommentarer
Postat av: Shva

Webbläsaren vägrar komma ihåg mitt namn nu! *muttrar*

Jag säger detsamma om bussarna, det tar sån extrem tid att åka fram och tillbaka till jobbet med dem. Man hinner helt enkelt inte träna då! Förutom 6-timmars dagarna på ÖB, så skulle det funka. Skönt nog har jag inte heller så mycket jobb nu att jag måste träna på en jobbdag, jag kan passa in det på mina lediga dagar.

2007-01-21 @ 17:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback