Friday evening

Och äntligen var arbetsveckan slut.
Lite drygt. Lite lönande. Lite trevligt att träffa gamla arbetskamrater.

Jisses vad min mage vart konstig. Vet inte om det beror på hunger eller springturen till bussen då jag drog in mängder med kall luft (flåsar lätt...).

Ikväll vankas det pizza och lite cider från systemet. Jag fick visa leg så klart...fast jag tänkte för mig själv att  jag borde se så sliten och eländig ut att jag inte skulle behöva det.  Även på en bra dag skulle jag se sliten ut. Suck. Lite deppad över ansiktet. Men jävlar vilken kropp det blir till sommaren! Ungefär samma som vanligt :P

Sen måste jag ju se på Ugly Betty kl. 19.00 eftersom jag tränar på tisdagar då det sänds i vanliga fall. Det är inte så många avsnitt kvar på säsongen så det är lugnt. Sen blir det till att inte se på nå mer tvprogram tror jag. Oftast inget bra på tv iaf.

Jag tror jag ska ställa mig i duschen nu, ändå tills sambonkommer hem och det blir dags att beställa pizzan.

20 minuter senare

Jag har fortfarande inte kommit in i duschen...och nu är jag seriöst försenad och kommer INTE få den långa varma dusch jag längtat efter. Suck. Varför gör jag alltid så här?

Kommentarer
Postat av: Shva

Så kan det gå! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback