En lista XD

Vilken svordom använder du mest?
Jävlabajshelvete...
Om du var ett djur, vilket skulle du då vara?
Absolut en katt eller annat kattdjur
Äger du en iPod?
Nej, en Sansa
Är du klantig?
Vad menas med klantig ? Fumlig eller? Nej inte så värst.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ja!
Vilken var den senaste filmen du såg?
Um...jag antar att det är American Pie 5:The Naked Mile eller nått. Patetisk film men den såg vi nog senast.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Det tror jag inte...hoppas inte med tanke på att jag inte vet om det
Vad åt du till middag?
Potatis och vegbullar i brun sås serveras strax.
Ditt allra första jobb?
Lokalvårdare på en skola...I hated it!
Tittade du på tecknat när du var liten?
Oja. Det slinker lite ner nu också.
När flög du senast?
Harkel, aldrig flugit...
Pratar du några andra språk?
Engelska självklart men sen är det illa ställt.
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Jag vill, men vågar sällan.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Jag skulle gärna vilja ha en draktatuering men jag lär aldrig få modet eller pengarna att göra det.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Det som frågar om dejten kan väl bjuda också:D
Vem är din favoritlärare?
Måste nog säga religionsläraren på gymnasiet. Även om vi inte hade honom mycket eller ofta så kändes han väldigt bra.
Gillar du att flyga flygplan?
Har ingen aning -.^
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Hänsyn, ärlighet och humor
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Sju duger men åtta är trevligare. Kan klara mig på 6 några dagar i sträck men då är det sömnigt.
Äter du frukost dagligen?
Absolut
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Den här veckan har dom varit väldigt fullbokade. Men är jag arbetslös är dom lagoma med bara träning:)
Brukar du hamna i trubbel för att prata på lektionerna?
Det var det roligaste, jag i trubbel:p
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Vilket konstigt ord...kalorier...är det ett annat ord för gott?
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
23...eek!
Tror du på liv på andra planeter?
Sannolikheten känns hög
Tror du att Gud är man eller kvinna?
Om det nu skulle finnas nägot sk. "högre väsen" så är det sannerligen inte könsbestämt.
Vad var det sista du åt?
Se under middagsfrågan
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Jag har för mig att det var  mamma som ville det. Jag är mycket nöjd:D
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Helvete! Jag vill tröstäta!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Antagligen...eller inte. Nog inte.
Sover du på sida, mage eller rygg?
Side eller rygg.
Vad är du allergisk mot?
Starka ostar, apelsiner, hasselnötter har jag upptäckt ger mig en svullnad i halsen som är grymt obehaglig. Råkade ut för det på julafton:(

Kommentarer
Postat av: Shva

Oo, roliga frågor.

Jag håller med om religionsläraren! Undra om han är kvar fortfarande?

Hänsyn, ärlighet och humor håller jag med om också. I den ordningen till och med. Skulle inte kunna leva med en kille som inte tog hänsyn. :E

Så du behöver en timmes mindre sömn än mig... så skönt. :)

Men äsch, hoppa fallskärm verkar ju spännande. Dödligt läskigt att hoppa ut, men häftigt när man sedan dalar ned. Hm, det är antagligen iskallt och svårt att andas däruppe, har jag inte tänkt på. Små bieffekter.

Undra hur ett bajshelvete ser ut. *funderar ett tag och släpper sedan tanken för gott*

Hoppas det går bra på jobbet så får vi ses i helgen! Jag har haft läskigt mycket att göra också (och har fortfarande), trots endast en dag ÖB (råkade ha mobilen avstängd idag av misstag och missade därför en dag, skit också, och imorgon gick det inte för då ska jag luncha med konstig typ från BCmanga som kommer från södra Sverige).

Nu ska jag äta middag efter träningen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback