Eftermiddag

Woha!

5 jobb sökta. Rekord.

SJs söka-jobb-funktion var dock urusel eftersom den raderade alla åäö i mitt personliga brev samt på deras egna sida. Monster.se har en usel funktion för att få tillbaka glömda användarnamn och lösenord. Om länken heter "Har du glömt ditt användarnamn och lösenord klicka här" så ska man inte behöva fylla i sitt användarnamn för att få ut sitt lösenord. Blä för dom!

Jag har redan fått svar från 1 jobb, ballt nog. Inte om tjänsten utan svar på en fråga som jag ställde samtidigt som jag skickade in min ansökan. Nu ska jag komma på något att svara tror jag för att verkligen visa att jag är grymt intresserad! Hoppas inte jag måste försaka träning för att jobba dock. Det vill jag verkligen inte! Måste få till en jämn träningsperiod verkligen. Undrar när Alfakassan tänker höra av sig om jag får nå mer bidrag eller inte.

Potatisen står i ugnen, laxen på upptining och kladdkakereceptet framtaget. Dags att frossa ^.^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är riktigt duktig på att söka jobb nu, jag får akta mig så att jag inte halkar efter!

2007-01-21 @ 17:51:16
Postat av: Shva

Wtf? Nu har webbläsaren glömt mitt namn. *petar in det igen* Ja, det var alltså jag som skrev det där samt ett par till anonyma kommentarer i tidigare bloggar. *muttrar*

2007-01-21 @ 17:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback