Beroende

Jag skulle ha lagat mat nu...men tack vare mitt nyfunna beroende så skjuter jag upp det så länge det går, alltså blir det pasta:p

Jag missade tvättiden pga spelet och sitter här och är hungrig pga spelet.

Ah det är härligt med dataspel:D

*seriös*

Jag lyckas hela tiden missa vilka tangenter jag ska trycka på, kastar om bokstäverna i ett ord eller slänger om dom i samma mening otroligt mycket idag. Vet inte om det beror på tangentbordet eller mitt intensiva WoW-spelande. Eller att jag är hungrig för första gången idag.

Tänk om man kunde leva på att spela spel och träna. Då skulle jag vara så nöjd!

Kommentarer
Postat av: Shva

Gissa vem som har skjutit upp gymbesöket ända tills nu? Nu måste jag springa iväg om jag ska hinna träna innan de stänger! So long!

*på gott humör av allt spelande*

2007-01-22 @ 20:12:38
Postat av: Shva

Eh ja, det tog ju inte mer än en dag att bli stenhårt beroende av WoW. :P Traskade hem i iskylan från gymmet och hamnade direkt där... i sällskap med en proteindrink. Nu har jag äntligen tagit mig samman och ska sova! Tur för mig att jag jobbar sent imorgon, haha. Just ja, skulle du kunna fråga din sambo om vi kan träna direkt efter hans jobb på onsdag? Jag har nämligen planer för kvällen. Annars hör jag av mig imorgon. Natti!

(Och ja, jag valde att skriva här istället för skulle jag logga in på BCmanga tog det ännu en timme innan jag stängde av datorn, haha.)

Jag vill läsa mer Conan! Jag är riktigt inne i den nu! *ser fram emot fortsättningen*

2007-01-23 @ 08:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback