All your base are belong to us

Klockan 1 på natten finns det bara en sak att göra... Äta pekanglass och se på Who's Line Is It Anyway! Man skrattar tills man trillar av stolen. Om man inte som jag halvligger och har skärmen bekvämt vinklad. You gotta love those plattskärmar.

Vi såg på American Pie 5 ikväll. Den hade ingen handling what so ever. Den har lika mycket handling som en porrfilm. Och det menar jag bokstavligen talat eftersom det var lika mycket bröst och sperma i AP5 som det brukar finnas i en porrfilm O.o

Våran långledighet håller långsamt på att ta slut...något jag är plågsamt medveten om. Usch.

Julen spenderades långt bort från våran lägenhet och min sambo. Iaf cirka 3 mil varje dag. Fick många bra klappar till exempel ett par nya tofflar (dom gamla var mer hål än tofflor),  nytt tangentbord (med tangenter som en bärbar), mängder med produkter från BodyShop, kuddfodral, örhängen, chokladaskar, mangaböcker, söta nyckelringar och onda citatböcker, diverse ljus, lite kläder som blev utbytta och kanske några mer saker. Jag fick ihop en riktigt lång julklappslista i år också, jag var lite orolig men att vara yngsta barnet är fortfarande lönsamt. Samt älskad sambo då också:D

Nyår spenderades på den lokala nyårsrevyn som var superb! Middag och eftterrätt med god vän och sambo. Sen film i soffan till 12-slaget. Vi skålade, såg klart på filmen och sov sedan sött i soffan alla tre typ:p Såg självklart på grevinnan och betjänten. Såg den även när jag var liten men först på senare år förstod jag vilken procedur dom gör när dom går å lägger sig ;-)

Det var meningen att vi skulle till fjällen torsdag-söndag men pga snöbrist var det inställt. Och tur var väl det, annars hade vi ju inte hunnit vända på dygnet och vara uppe till 2 och vara pigga varje kväll:D
Dessutom har jag en katt som är lite krasslig och måste skötas om. Det är också skönt att vara hemma och slippa packa och umgås med människor så länge i sträck.

Vi beställde ett enormt lass med mangaböcker i går jag och sambon. Han står nog för 10 böcker och jag för 3:p Men vilket underbart paket på posten! Synd bara att vi inte fick det fraktfritt längre. Men men, 19:- är inte mycket att tjafsa om heller.

Men nu börjar det rycka lite i ögonlocken...så alldeles strax, om ca minst en halvtimme är det dags att sussa i sängen. Förhoppningsvis, låter så hårt att sova på dörrmattan.

Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att du skriver igen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback