Åh nej

Idag hade jag bestämt mig för att gå upp tillsammans med sambon kl. 7, eller åtminstone gå upp vid 8. Istället så är det så mysigt i sängen att jag sover till 20 i 10! Dumt!

...

Öum..vad som är ännu dummare är att datorklockan står på 9.22. Hur kan jag ha vaknat 20 i 10? Måste kolla upp väckarklockan....samma där. Måste ha läst fel. Jag gick iaf upp för högst en kvart sen. Stort misslyckande. Inte som att jag behöver den extra sömntiden heller med tanke på att jag somnar samtidigt som pojken. Klockan 1 är det tvättid och jag hade tänkt syssla med massa roligt innan, WoW och Rhapsody och annat spännande. Och frukost också. Och ska jag jobba och träna blir det sannerligen inte tid för något WoWande. Typiskt.

Telefon!

OMG! Mer jobb..Jag som just vant mig vid att vara arbetslös igen o.o Och så ska jag jobba på ett ställe som har dåligt rykte...men att personaladministratören inte alls håller med om att det är så som ryktet säger.  Så jag får testa ett tag, annars sträckte sig jobbet ända fram till 28:e februari. OMG! Det är iofs bra med längre tider pga lön och att chansen att få alfakassa ökar drastiskt. Jag har dock ingen kolla på när jag har arbetat länge nog för att få ersättning enligt lön.  Nåväl, eftersom jag inte egentligen är någon arbetsmyra så kan jag nog klara av ett slappare arbetstempo. Frågan är om det var där dom hade en ond arbetsledare. Får verkligen hoppas att det inte är så, jag har väldigt svårt för onda människor och det kan förstöra min jobbliv helt. Gud vad vek jag är! Måste bli hård och osårbar!! Babam!



Shva du undrade vad vi spelade som. Här är jag. En helt normal human, level 7 paladin för tillfället. Hoppas du kommer in och spelar lite idag för det är vad jag tänkte hålla på med:) Vi är på Ghostland realmen om det spelar någon roll. Jag vet inte ens om man kan bestämma det själv. Sambon är också human så klart, en warlock dock. Eller vad heter det?



Ja okej, dags för den efterlängtade frukosten och WoWandet!

Kommentarer
Postat av: Shva

Själv sätter jag väckarklockan på tio varje dag för att jag tycker det är lagom... lol, alla har vi olika syn på morgnar!

Men! Men! Vad är det för jobb du har fått? Det lät inte som lagret igen, nappade det på något nytt! Du måste berätta vad det är! :D

Då ska jag starta en mänsklig karaktär på Ghostland ikväll, så får vi leta upp varann. ^^ Paladin spelade jag förut på högskolan, det är kanske den mäktigaste klassen eftersom man är både stark krigare och god healer. Jag ska nog ta en annan klass nu, eftersom jag redan testat den och du har den. Så kan vi komplettera varann bättre. Undra vad som passar till en warlock och en paladin? Har glömt vilka som finns, får ta och spana på det. Först har jag lite saker som ska göras dock, gym och jobbansökningar som ska skrivas.

2007-01-22 @ 10:34:42
Postat av: Shva

Jag fick visst lov att skapa en karaktär direkt... =^.^='

Lirilaia heter jag, är priest. Håll utkik efter mig om du spelar något senare idag! ♥

2007-01-22 @ 10:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback