Förkylda

Igår var dagen då vi blev sjuka, jag och min sambo. Jag spenderade dagen att sitta i soffan och halsova och när sambon kom hem gjorde han mig sällskap. Sen fick vi lov att leja hans arbetskompis som köpte coca cola åt oss. Det enda vi ville dricka och godis var det enda vi ville äta. natten har varit eländig, sovit nån timme, haft febertankar natten igenom, vaknat snott runt, frysit halv ihjäl för att i nästa sekund vara så svettig så man trodde inte det var möjligt. Dagen idag har inte varit mycket annorlunda. Frusit på soffan, tagit en ipren och frusit nån timme till. Nu sitter jag här med underarmarna fastklibbade på skrivbordet för att jag svettas så mycket. Sambon hostar lungorna ur sig och jag försöker snyta ut hjärnan. Han gjorde ett mycket tappert försök att handla imorse, jag är chockad än, så vi fick lite frukost. Det var slut överallt typ. Som tur var köpte han en pepsi och ostkrokar förutom maten. Det enda som smakar är nämligen det. Frukost som skulle bli så god smakade inte och jag är rädd för att samma sak kommer hända med lunchen. Jag ska bli mätt på ostkrokar!

Orkar inte ens spela WoW även om jag tänkte göra ett försök nu vilket antagligen kommer göra mig ännu mer spänd i nacken och svullen i ögonen.


Kommentarer
Postat av: Shva

Usch usch! Stackars er. Det låter som att det där kommer ta ett tag att gå över, en riktig brakförkylning. Hoppas ni har tillräckligt med ostkrokar nu då! Om ni vill ha hjälp att handla något är det bara att säga till. Jag kan ställa ned käket utanför dörren, knacka och springa iväg. ;)

2007-02-27 @ 14:44:13
Postat av: Shva

Illa nog känner jag svaga förkylningssymptom också. Får ta det lugnt och hoppas på att de går över - jag kan inte bli sjuk nu heller, när jag ska åka bort! >.o

2007-02-27 @ 15:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback