Usch för idag

Blä vilken stressig jobbig dag.
Det spelar ingen roll hur mycket man skyndar sig, hinner bara med två ordrar per dag iaf. Om dom är normalstora till stora. Usch. Och alla blir så sega när det är lite att göra och ingen ränker på att de tär bra att börja med fredagens ordrar som är en jättehög heller! Fan! nån stannade kvar och jobbade över lite, inte jag. Jag kände att jag inte orkade det, övertid en dag i veckan och blev helt bruten när jag väl kom hem. Vill inte råka ut för det igen. Har ätit lite våfflor nu äntligen så jag är halvglad iaf.

Var in på Åhlens och köpte skolstarts-prylar. Inte för att jag ska börja skolan utan för att det var världens sötaste katt på! Det blev två anteckningsblock, ett svart stort suddigum och blyerstpennor med döskallar på. Inte för att jag nånsin har haft användning för ett mellanstort anteckningsblock men jag kan alltid rama in och sätta upp. Så fin var den. Kolla in den svarta katten på den gröna bakgrunden om ni går på Åhlens nån gång!

Helgen är helt oplanerad, obegripligt! Fast nu börjar det luta åt shopping på Lager 157, vore skoj att kolla vad dom har och se om det är något man själv kan använda.

Jag spelar WoW samtidigt som jag bloggar så det kommer ta ett tag och slutföra inlägget. Nu ska jag dessutom leta addon till min shaman för att hålla koll på alla totem. Dom ser ju lika ut allihopa!

2 timmar senare...
Oj, jag glömde visst bort bloggen *vissel*
En underbar sköld droppade just i instancen åt mig men jag rollade för lågt. Argh! Måste dit igen, den här gången med questar att göra också. Undrar om skölden alltid droppar eller om jag aldrig ser den igen...

Okej, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Shva

Aww, stressiga dagar är inte kul! *kram*
Jag sitter här och försöker skicka dig sms men det finns ingen täckning i lunchrummet. :P
Hm, nu blir jag ju sugen på att gå förbi Åhlens. Måste ändå ner på stan och köpa allergipiller. Var på H&M i förrgår och spanade in de jättesöta Hello Kitty grejerna de hade. :D Fast idag kommer jag nog inte orka med något, har ju inte fått sova en halv natt ens. :P (Helt mitt eget fel)
Jag vet, jag fick problem med alla totem redan på level tio! Helt otroligt. Men nu spelar jag inte med min shaman längre, det räcker gott att levla tre aktiva karaktärer. Evandir är 39, snart får han en chocobo och mail-armor! XD
Oj, nu vågar jag inte surfa längre, för det är vanlig dagtid och det kan komma förbi chefer. Lycka till på jobbet!

2007-08-03 @ 07:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback