Kan inte släppa...

Att jag faktist citerades i radion. Jag vart så glad och chockad. Tänk att jag sa något som dög att sägas i radion. Utan att överdriva dessutom...mm, det kanske var mest pinsamt:p Jag kan med lite övertalning berätta vad det var jag sa.

Hm, dags att raka sig i armhålorna igen....*suspekt kommentar*

Vad ska jag pyssla med idag då....jag får blogga extremt mycket så jag kommer in på listan över mest aktiva bloggar:p Fast då ska man nog vara extremt aktiv hela tiden. Det ska nog bli mitt mål.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, ja det är ju ett sätt att få läsare... fast jag föredrar nog själv lite färre välskrivna inlägg... Men de kan ju va smart å skriva många ett tag så att man får lite uppmärksamhet och sen börja skriva "på riktigt"!

Postat av: Shva

Va, sa de så på radion? Hur visste du att det var ditt citat? Varför var det suspekt (är jag för naiv nu igen)? :o

Jag har lyckats gå vilse bland alla dina nya inlägg nu. ^^'

2006-06-15 @ 12:30:01
Postat av: Shva

HAHAHA! Jag trodde att det var det där om armhålorna du sa i radion. Det var det inte va? Inser det nu när jag läser bloggen igen.

Så vad var det för något de sa? Nu måste du berätta! *nyfiken*

2006-06-15 @ 12:32:31
Postat av: Angel

Jag vet att det var mig dom citerade eftersom dom sa "Signaturen AngelDevil...bla bla bla ordagrannt vad jag mailat in"

2006-06-15 @ 13:19:27
URL: http://angelwithdevilstail.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback